halfway there - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Bo Caubo - WaarBenJij.nu halfway there - Reisverslag uit Kilkenny, Ierland van Bo Caubo - WaarBenJij.nu

halfway there

Blijf op de hoogte en volg Bo

15 Maart 2016 | Ierland, Kilkenny

Het is best een tijd terug nu dat ik hier iets heb geschreven. waarom? het is gewoonweg heel druk. Ik ben vooral bezig met school en de stage zelf.
Ondertussen ben ik bezig met een project waar ik later over zal uitweiden.
ik ben nu echt thuis hier. Het is nu de hele week druk in het hostel maar het maakt me niks meer uit. ik heb fantastische mensen ontmoet en het heel gezellig gehad.

op stage Kan ik nu ook het merendeel en werk ik zelfstandig,ik zal wat foto's toevoegen van de biometrie van nagini.

het wordt geen lang bericht maar zal proberen volgende week wel wat meer te vertellen. saint patricksday komt eraan dus daar ga ik sowieso wat over schrijven. Tot nu toe ben ik het hier nog niet moe

tycjan is in de tussentijd langsgekomen (heel gezellig) dus even lekker in een hotel kunnen overnachten. (heerlijk echte zachte matrassen)


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Kilkenny

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

15 Maart 2016

halfway there

07 Februari 2016

week 1, 11 te gaan
Bo

Actief sinds 26 Jan. 2016
Verslag gelezen: 548
Totaal aantal bezoekers 1847

Voorgaande reizen:

26 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: